Pogoji poslovanja

REGISTRACIJA UPORABNIŠKEGA RAČUNA:

Za naročilo oz. nakup izdelkov prek spleta, ki so ponujene v naši e-trgovini, mora kupec registrirati svoj uporabniški račun. Za odprtje računa mora kupec vpisati svoj E-mail ter poljubno geslo.Po opravljenem postopku registracije, kupec na e-mail, ki ga je vnesel ob registraciji računa, prejme samodejno generirano obvestilo o registraciji računa, ki vsebuje njegovo uporabniško ime in direktno povezavo v kupčevo košarico.Uporabniški podatki, e-mail in geslo nedvoumno določata uporabnika/kupca in ga povezujejo z vnešenimi podatki.Geslo je tajno in mora biti znano le uporabniku, ki je dolžan zagotoviti, da bo to geslo varoval in uporabljal le on oziroma njegov pooblaščenec.Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.Ob naročilu oz. nakupu izdelka mora uporabnik vpisati še podatke in informacije, ki so potrebne za izvedbo nakupa, dostave, izstavitev računa itd…

NAROČILO IN NAKUP:

Kupec s klikom na gumb “Dodaj v košarico” izbere želeni artikel iz kataloga in ga doda v svojo virtualno nakupovalno košarico.Vsebino košarice si lahko kupec ogleda s klikom na povezavo “Košarica” ali v bloku z imenom “Vaša košarica”. S klikom na povezavo “Trgovina -> Košarica” si lahko kupec lahko vsak trenutek ogleda vsebino svoje virtualne košarice, pri čemer lahko, z vpisom količine, spreminja število naročenih izdelkov, oz. jih iz košarice odstranjuje. To stori tako, da vnese svoje popravke in  klikne na gumb ”Posodobi košarico”.  Če želi kupec izdelek iz košarice naročiti, to stori s klikom na gumb ”Naprej na plačilo”, ter sledi navodilom v različnih fazah nakupa (Informacije o dostavi in plačilu), pri čemer mora kupec najprej vnesti svoje točne podatke, potem pa izbrati ustrezen način dostave in plačila.

PREVERJANJE NAROČILA IN POPRAVILO NAPAK:

Ko je kupec vnesel vse zahtevane podatke in izbral ustrezen način plačila ter dostave, MORA OBVEZNO PONOVNO PREVERITI VNESENE PODATKE, SAJ KASNEJŠI POPRAVKI NISO MOGOČI.Po preverjanju in morebitni popravi podatkov, kupec s klikom na gumb “Zaključi nakup”  svoje naročilo potrdi in dokončno izvede.Po potrditvi naročila se kupcu pokaže stran, ki ga obvešča o sprejetem naročilu in vsebuje vse prej vnesene podatke o naročilu in naročniku.

NAROČILO, POGODBA IN PREKLIC NAKUPA:

Ob administratorjevem potrdilu kupec na svoj e-mail naslov avtomatično prejme predračun, katerega veljavnost je dva (2) dni od prejetja tega e-maila. .Poslano naročilo kupec lahko prekliče, bodisi po telefonu, bodisi po e-mailu, v roku petih ur po prejetju e-maila s predračunom. Po preteku predpisanega časa preklic naročila praviloma ni več možen.Pogodba oz. naročilo-predračun se shrani v podatkovni bazi spletne trgovine.Vsak kupec, ki je naročil oz. kupil kak izdelek iz spletne trgovine lahko pogodbo oz. naročilo-predračun kadarkoli pregleda in izpiše in sicer tako, da se z uporabniškim imenom ter geslom, ki ga je uporabil pri nakupu, prijavi v sistem spletne trgovine ter si v področju ”Trgovina -> Moj račun”,  kjer so shranjene pogodbe in podatki o njegovih preteklih naročilih in nakupih, lahko ogleda stare nakupe in stanje tekočega nakupa.Če je kupec pomotoma izgubil/izbrisal predračun, mu ga lahko, pošljemo še enkrat.

ZAVRNITEV NAROČILA:

Maruša Podboršek s.p. si pridržuje pravico, da v primeru, da naročila ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca.

NAČINI PLAČILA: V spletni prodajalni ponudnik omogoča naslednje načine plačila: plačilo po povzetju ob prevzemu blaga in plačilo predračuna z nakazilom na transakcijski račun, ki je naveden v rubriki ”Kdo smo?”

CENE IZDELKOV IN ROK VELJAVNOSTI PONUDBE: Cene izdelkov in stroškov dostave navedene v spletni trgovini so v EUR, ter vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV), po veljavni stopnji 22% ter znižani stopnji 9,5%. Veljajo cene in ostale ugodnosti (npr. popusti), objavljeni na strani, na dan naročila. Velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

POSTOPEK NAKUPA: Registracija uporabniškega računa (Za naročilo oz. nakup izdelka mora kupec najprej registrirati uporabniški račun in vnesti vse zahtevane podatke ter oddati naročilo) -> Naročilo prejeto (Naročniku se ob zaključitvi izpolnjevanja pokaže stran, v kateri so podatki o nakupu in sprejetju naročila.) -> Naročilo potrjeno (ko administrator potrdi oddano naročilo, kupec na svoj e-mail, ki ga je navedel ob registraciji prejme predračun in ima na tej stopnji 5 ur časa za preklic naročila. Kupec si stanje tekočega in prejšnja naročila vedno lahko ogleda pod rubriko ”Moj račun”) -> Blago odposlano (Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali telefonu obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračanja blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.)

PRITOŽBE IN SPORI:

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Jezik v katerem se izda naročilo-predračun oz. sklene pogodba je slovenščina.

Košarica
Scroll Up